چه درمان ممکن است برای درمان نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان ممکن است برای درمان نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس

چه درمان ممکن است برای درمان نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس LúpicaNefritis است یک بیماری خود ایمنی است که می تواند بسیاری از نشانه ها و عوارض می شود، کاهش کیفیت زندگی بیماران، به ویژه هنگامی که پیشرفت در نارسایی کلیوی است.

چه درمانی می تواند برای درمان نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس استفاده می شود؟

دیالیز یا پیوند کلیه

هر دو برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی tratamientoes، که می تواند امید به زندگی بیماران طولانی رایج است. با این حال، هر دو درمان ممکن است عوارض جانبی برای بیماران، به عنوان آنها هر دو می تواند باعث آسیب کلیه از ریشه تعمیر نیست. بنابراین، مهم است که در نظر است.

بخار سلول درمانی

این درمان مبتنی بر سلول های بنیادی است. سلول های بنیادی سلول های تمایز نیافته است که به بسیاری از سلول های که باشد تا در هنگام تزریق شده به بدن تقسیم شده است. پس از آن می تواند کمک به بازسازی بافت کلیه و آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه، و سپس عملکرد کلیه را می توان بهبود بخشید.

درمان طب چینی

درمان طب چینی به طور فزاینده ای محبوب در سراسر جهان در حال حاضر به دلیل اثرات شفا قابل توجهی است. بسته به وضعیت بیماری خود، ما کمک خواهد کرد که یک درمان سیستمیک برای بیماران، از جمله درمان برجسته ما مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، درمان طب چینی خوراکی، حمام درمانی، انما درمان، Maikang مخلوط غیره. این درمان می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی و اساسا، بنابراین، برای کمک به جلوگیری از دیالیز و کلیه بیمار پیوند.

اما همانطور که می دانیم که افراد مختلف دارای شرایط بیماری های مختلف، آن را باید یک درمان مختلف داشته باشد. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما مناسب است و یا می خواهید برای نظارت بر نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس و می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر را همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز را بهترین برای کمک به





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: